sobota, 28 września 2013

Więcej nowych pomysłów.

      Kochani właśnie zaczynam nowe opowiadanie, tym razem jednak postacie nie będą pomysłu mojego. Uwielbiam HP, zapewne nie jako jedyna na tym blogu, dlatego też..
Chciała bym aby osoby, które równie mocno jak ja kochają opowiadania yaoi z paringami z Harrego Pottera, również mogły cieszyć się twórczością J.K. Rowling. Opowiadanie mam nadzieję przysporzy wam wiele radości i wrażeń, gdyż narracja będzie trochę od innej strony. Powiedzmy, że tej mniej spotykanej. Widywałam się z fanfickami, gdzie zazwyczaj tę funkcję pełnił tytułowy bohater, tj. Harry Potter. Tym razem jednak u mnie nie natkniecie się na to. Zastanawiam się też jakimi paringami owładnięte są wasze serduszka. Ja osobiście już wybrałam do opowiadania, ale chętnie usłyszała bym wasze opinie. Więc jaki jest wasz ulubiony paring?

Wasza D.    


3 komentarze:

  1. Zacznę od tego, ze pojawiłam się tutaj żeby z ciężkim sercem pozostawić komentarz, który ogólnie ostanie nazwany spamem, którego nienawidzę i serduszko mi się kraja, że w ogóle o tym pomyślałam, ALE zanim to zrobię to jednak dodam coś na temat, bo naprawdę spam boli, nie?
    HP kocham i wielbię, ale jedyny akceptowalny przeze mnie paring (przy okazji czczony) to stare, dobre Drarry, więc jeśli w planach masz właśnie tego typu opowiadanie to masz czytelnika!
    A jeśli nie to... się zobaczy, może też się zainteresuję!

    A przechodząc do części SPAMem zwanej- Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga: negsuri.blogspot.com, gdzie od jakiegoś czasu można czytać moje oneshoty, ale teraz również rozdziałowe opowiadani pt." Blind man's buff"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem. Niby też cieszą mnie yaoice z HP, jednak... Ciężko mi powiedzieć, który lubię najbardziej (czy w ogóle jakiś mnie interesuje). Draco x Harry? - oklepane. Inni za cholerę mi nie pasują. Ogółem to jestem fanką Dramione i tylko takie ff czytuję z HP (parę Drarry się znajdzie na liście, aczkolwiek są to wyjątki). ^ ^' Mam nadzieję, że mnie zaskoczysz. //Narratorem będzie Collin? xD// Czekam z niecierpliwością!

    ~Kanashii no Renkinjutsushi

    OdpowiedzUsuń
  3. Kana ! wróciłaś, łezka mi cieknie po policzku. A na "Zwą mnie księciem Slytherinu" czekaj z zapartym tchem <3 Nie zawiedziesz się.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię.